Subject: OÜ Metalldetail hoiatus Undla sillal tehtavate tööde osas.
From: metall detail <[email-masked]>
To: [email-masked]
Cc: [email-masked], [email-masked], [email-masked]
Date: Tue, 4 Jun 2024 15:24:45 +0300

Tere!

Antud kirjaga hoiatab OÜ Metalldetail, et Undla silla remondiks puuduvad
ehitusloal tööde läbiviimiseks vajalikud kooskõlastused. OÜ Metalldetail ei
ole olnud kaasatud ehitusloa väljastamise protsessi ja ehitusluba on kohtus
vaidlustatud. Ehitusprojektis on lähtutud õigusvastasest ettekirjutusest
(mis on ka kohtus vaidlustatud). Kogu projekt on koostatud kehtivat õigust
rikkudes. Veetaseme alandamiseks on tulenevalt veeseadusest kohustuslik
veeluba (nüüd keskkonnaluba) millise andmisel viiakse läbi keskkonnamõjude
analüüs, millisega selgitatakse välja veetaseme muutmise keskkonnamõju.
Veetaseme langetamisega võib tekkida oluline keskkonnamõju, kuna tegemist
on surveveelise karstialaga. Ehk igasugune ehitustegevus on õigusvastane ja
OÜ Metalldetail hinnangul on tegemist veeseaduse ja põhiseaduse rikkumisega
ja varavastase kuriteoga. Palun kontrollige Keskkonnaloa ja kooskõlastuste
olemasolu ehitusloal, et ei juhtuks nagu Nursipalus. Lisatud artiklid.

 Lugupidamisega Bruno Kalde
OÜ Metalldetail.